2009-08-30 | 10:03:43

Grunden e klar!






Nu står grunden klar! man ser även på bilderna att det grusats upp för garage och redskapsbod..
5 timmar spenderade vi på tomten igår, jimmy gick med röjsågen och jag räfsade! Jimmy gjorde ett jättejobb men såg även till att jag som blivande mamma tog det lugnt. Jag passade på att vila mig en stund i bilen, slumrade en halvtimme sen orkade jag jobba lite till :-)

Nedåt skogen har vi ett dike som e ganska djupt, bakom diket går ett promenadstråk, man ser ofta folk med hundar och även några joggande hurtbullar då o då.. vi tänkte att vi så småningom skall läggas ut en bro som går in mellan träden (se näst sista bilden) Katterna kommer att stormtrivas i sitt nya hem tror vi!

Nästa inlägg blir på tisdag då huset kommer!!
1 Kommentarer
Mamma:

Vilket jobb ni gjort:) Så fint...

2009-08-30 | 15:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: