2009-03-10 | 16:35:41

Önskelista

Medan man sitter och rullar tummarna i väntan på kartor o ritningar så har jag funnit min nya bibel!!

IKEA KATALOGEN :-)

Önskelistan blir bara längre, det e så mycket man vill ha till huset!!
Kan vi inte bara flytta in Kungens kurva hos oss?, det vore lättare så kanske!
Inte har man lust att släpa med en massa gammalt skit till något alldeles nytt!! sitter o dreglar över Ektorpserien just nu. egentligen skulle jag vilja ha en vit soffa för det e ju bara sååååååå snyggt, men en slabbmaja som jag skulle fort förstöra det nöjet.  Måste tänka på katterna oxå.. röda o vita katthår, samt skitiga tassavtryck känns inte så charmigt helt plötsligt. Har hittat en köksö som vi bara måste ha!!

Tog ett kort på dataskärmen med mobilen, då batteriet i digitalkameran e slut o jag inte kan hitta laddaren.. jimmy hittar den säkert direkt när han kommer hem från jobbet! haha

Stenstorp köksö med förvaring och plats för 2 barstolar (frukostbord)


Kommer att passa perfekt i vårat kök!
1 Kommentarer
Emma:

Jag förstår dej precis! Man vill ha nytt o fräscht när man fåt allt annat nytt. Jag längtar tills jag kan få gå loss o köpa nya möbler, mattor, tavlor mm... Men jag får nog vänta o längta bra länge till!

2009-03-10 | 22:38:39
URL: http://gretensliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: