2009-09-17 | 21:06:24

Garage och ny granne

Nu e garaget uppe! och idag fick grannen husleverans så det va fullt med lastbilar och en jättekran på vår lilla gata. pratade lite med grannarna som verkar jättetrevliga! de har beställt ett Myresjöhus som de skall snickra ihop själva! jag kände mig inte alls avis när jag berättade att vi snart flyttar in i vårt nya hus!

Lite bilder från idag:





Längtar efter att få elda i vår mysiga braskamin, som det e nu så måste vi värma oss med värmeljus i vår kalla lägenhet, usch va vi e färdiga här nu, vill bara flytta o gå vidare!



Killen som kaklar vårat badrum va inte helt helt nöjd med "fallet" i badrummet, han tyckte det va för snålt tilltaget så han spacklade om hela golvet! verkligen shysst!

och här är grannens projekt!!
4 Kommentarer
Mamma:

Nu e de inte långt kvar ni:) Så fint de blir! Gissa om Zigge o Knubbis kommer att trivas:) Tänk va lite av varje de kommer att släpa in Grodor etc...Fniss

2009-09-18 | 10:00:10
Monika Greén:

E huset lite rosa i färg eller ser det bara ut så?

Om det är det så är det ju lätt att hitta ner till er =)

2009-09-21 | 19:51:53
Josefine och Jimmy:

ROSA :-0 Nej, du e galen.. haha.. huset är grått o beiget :-D men ja.. det sticker ut helt klart, det e ju vårt!!

2009-09-22 | 11:47:54
URL: http://varvilla.blogg.se/
Monika Greén:

=) ja man vet ju aldrig med er två vad ni kan få för er när ni slår era kloka ihop ;)

ser jättefint ut och fint inuti. kollade på de nya bilderna. tittar väl ner vid nåt tillfälle när ni kommit iordning och du e hemma jimmy så får du bjuda mig på kaffe. jag tar med fikabröd =)

Lycka till med resten av fixet. Gläds med er.

Vi ses! Kram!

2009-09-30 | 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: